87 alumnes s’han beneficiat aquest any del projecte Puntal de reforç escolar

• Aquesta setmana, alumnes i voluntaris han tancat el curs amb una festa amb màgia i moltes sorpreses
  • El dia 19 de juny es farà el lliurament dels diplomes i els certificats de voluntariat en un acte a l’institut Lacetània

87 alumnes de 6 centres educatius de Manresa han rebut aquest any reforç escolar en el marc del projecte Puntal que impulsa la Fundació Lacetània. El projecte s’adreça a alumnes de primària i secundària amb dificultats en l’aprenentatge, que reben suport d’estudiants en pràctiques i de professionals del món de l’educació ja jubilats. Aquest curs, Puntal ha estat una realitat gràcies a la col·laboració de 27 estudiants en pràctiques i 9 voluntaris.

Els alumnes atesos enguany han estat de les escoles Pare Algué, Valldaura, La Sèquia i Sant Ignasi i dels instituts Lacetània i Pius Font i Quer. D’altra banda, els alumnes en pràctiques que hi han participat provenien dels institus Lacetània, Pius Font i Quer i Lluís de Peguera, així com de la Fundació Universitària del Bages.

El projecte Puntal ha tancat el curs fa pocs dies amb una festa en què han participat tots els alumnes i voluntaris i que ha comptat amb actuacions de màgia (dels mags: Manel 2el mag” i Kiho màgic), berenar i moltes sorpreses. En un àmbit més institucional, el dia 19 de juny tindrà lloc l’acte oficial de cloenda, en què es lliuraran els certificats de voluntariat i les beques corresponents. Aquest acte es farà a les 5 de la tarda al saló rosa de l’Institut Lacetània.