Els projectes finalistes del Talent+Empresa es presenten davant del jurat que escollirà els 6 guanyadors

Les empreses són les encarregades de valorar els projectes que avui han defensat els alumnes de FP de 4 escoles de la comarca

Els 19 projectes finalistes del Talent+Empresa 2017 s’han presentat aquest matí davant del jurat que seleccionarà els sis treballs guanyadors, que rebran acompanyament tècnic per posar-los en pràctica. Durant la jornada d’avui, els autors d’aquests treballs, alumnes dels instituts Guillem Catà i Lacetània i de les escoles Joviat i Montserrat, els han defensat davant de representants de 14 empreses del territori. Les empreses que han format part del jurat aquest any han estat ICL Iberia, Grup Taelus, Ateneu Cooperatiu de la Catalunya Central, Deltalab, CTM, FUB, Maxion Wheels, Grup Fluidra, L’Agrícola Regional, La Caixa, Departament d’Ensenyament, Morning Labs, Patronal Metal·lúrgica i Tecnium.

Els alumnes han fet la seva presentació i han respost les preguntes dels membres del jurat. Amb tota aquesta informació, aquests escolliran quins projectes són seleccionats, que es donaran a conèixer en l’acte final del Talent+Empresa que tindrà lloc el dia 12 de juny a la seu del departament d’Ensenyament a Manresa. En total, s’escolliran 6 treballs, tres de cicles formatius de grau mitjà i tres de cicles formatius de grau superior.

Talent+Empresa és una iniciativa de la Cambra de Comerç de Manresa, la Fundació Althaia, i el departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, coordinada per la Fundació Lacetània, amb l’objectiu d’ajudar a portar a la pràctica els millors projectes d’emprenedoria desenvolupats per alumnes de formació professional de la comarca del Bages.