Lliurament de les Beques Haas automotion a la Fundació Lacetània i a l’institut Lacetània

La Fundació Haas Automation a lliurat a quatre centres de formació, de fabricació mecànica de Catalunya, beques per als seus alumnes , d’un valor que oscil·la entre els 10.000 i 20.000 €. Per centre.

Aquest any entre els centres que han rebut aquestes beques han estat el Centre de Formació Pràctica de la Fundació Lacetània i a l’institut Lacetània.

Han recollit el taló per part de la Fundació Lacetània una representació encapçalada pel seu president el Sr. Pere Casals, i per part de l’institut Lacetània una representació del professorat i de l’alumnat dels CFGS de fabricació mecànica,  encapçalada pel seu director el Sr. Francesc Delis.

presentacio-haas2-20161202_112824 lliurament-beques-institut2-20161202_115828