Lliurament del Premis Fundació Lacetània: dimarts 31 de gener.

L’acte de lliurament dels premis Fundació Lacetània del curs 2015-16 (edició 16ena), es farà el proper dimarts 31 de gener a les 7 h. de la tarda, al saló rosa de l’Institut Lacetània, (Av. de les Bases de Manresa 55-59) i serà presidit per l’Il.lm Sr.Valentí Junyent, Alcalde de la ciutat, el Sr. Antoni Massegú, Director dels Serveis Territorials a la Catalunya central del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.i el Sr. Pere Casals president de la Fundació Lacetània i president de la Cambra de Comerç.

Durant l’acte actuarà un quartet de vent (oboè, clarinet, fagot i trompa) d’alumnes de Grau Professional del Conservatori de Música de Manresa, dirigits pel Sr. Enric Martínez.