Lliurament dels Premis Fundació Lacetània, als millors treballs de batxillerat I els Cicles Formatius.

Els premis d’aquest any han estat per alumnes dels instituts Guillem Catà, Lacetània, Cal Gravat, Castellet i l’Escola d’Art de Manresa.

El dimarts 31 de gener, la Fundació Lacetània va  lliurar els seus premis anuals als millors treballs d’alumnes de batxillerat i cicles formatius de Grau mitjà i Grau Superior. Un reconeixement que enguany ha estat per a alumnes dels instituts Guillem Catà, Cal Gravat, Castellet i l’Escola d’Art de Manresa, que han elaborat projectes en àmbits que van des de la química fins a la creació artística.

Els primers premis de cada categoria han estat el disseny i creació d’una microcaravana de fusta (cicles formatius de grau mitjà) de l’institut Guillem Catà, un projecte de creació artística basat en un monòlit de pedra proper a l’ermita d’Oristrell (cicles formatius de grau superior) de l’Escola d’Art de Manresa i una recerca sobre els tensioactius i les seves propietats (batxillerat) de l’institut de Cal Gravat.

Han presidir l’acte, el president de la Fundació Lacetània i de la Cambra de Comerç de Manresa, Sr. Pere Casals, el director dels serveis territorials del Departament d’Ensenyament a la Catalunya Central, Sr. Antoni Massegú i la regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Manresa, Sra. Mireia Estefanell

Aquest any l’acte s’ha fet a la sala d’actes de l’EPSEM, (La UPC és membre dels Patronat de la Fundació Lacetània, i també és membre del jurat dels premis).

Els autors dels tres primers premis de cada categoria han fet una breu exposició del seu treball i els assistents també han pogut gaudir d’una audició musical a càrrec d’un quartet de vent d’alumnes del Conservatori de Música de Manresa.

El llistat complet de premiats el podeu trobar a la apartat dels Premis d’aquesta web.