Nou guardó dels Premis de la Fundació Lacetània

Els premis de la Fundació Lacetània creen un nou guardó per reconèixer el paper de la dona en la ciència i la tecnologia

• L’acte de lliurament tindrà lloc dilluns vinent, dia 21 de març, a les 7 de la tarda, a la sala d’actes de l’institut Guillem Catà
  • Per segon any consecutiu, els premis estan dividits en les categories industrial, serveis, científico-tecnològic i social-humanístic

La Fundació Lacetània entregarà dilluns vinent els seus premis anuals als millors treballs d’alumnes de batxillerat i cicles formatius dels instituts adherits a la Fundació. La 21ena edició d’aquests guardons introdueix com a novetat la creació del premi CTEMdona, patrocinat per l’Ajuntament de Manresa, per reconèixer, promocionar i sensibilitzar sobre el paper de les dones en la ciència i la tecnologia.

La resta de premis seguiran l’estructura que es va iniciar en la passada edició i estaran organitzats en quatre categories: industrial i serveis, per als projectes de cicles formatius de grau mitjà i superior; i científico-tecnològic i social-humanístic, per als treballs de recerca batxillerat.

L’acte de dilluns vinent comptarà amb la presència de la presidenta de la Fundació Lacetània i de la Cambra de Comerç de Manresa, Sílvia Gratacòs. Durant l’acte es farà un reconeixement a les empreses que han col·laborat amb la Fundació al llarg del darrer any.